Palmpasen Thuis

“Home made” Palmpasenstokken…

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is palmpasen-thuis.png

Vandaag (5 april 2020) is het Palmpasen. Maar helaas kunnen de kinderen van de Kinderkerk geen optocht houden in de kerk met hun zelfgemaakte Palmpasenstokken.

Dit jaar heeft de kinderkerk daarom een thuis actie georganiseerd voor de kinderen. Ze hebben thuis een Palmpasenstok gekregen die ze daarna zelf versierd hebben.

Trotse makertjes hebben foto’s van hun stokken opgestuurd, zodat wij ze kunnen laten zien op deze website. Ze zijn PRACHTIG geworden!

Heel veel dank aan de leiding van de kinderkerk voor de organisatie, maar natuurlijk ook aan de ouders die hier en daar best een handje geholpen zullen hebben…   ?