De Stichting Restauratie Sint-Maartenskerk Maurik heeft als doelstelling geld bijeen te brengen voor het grootste monument in het dorp Maurik. Belangrijkste inkomstenbron is de jaarlijks te houden zomermarktbazar. Een evenement dat plaatsvindt op de laatste zaterdag van juni.

Natuurlijk zijn er tussendoor ook nog eens allerlei rekeningen betaald voor noodzakelijk onderhoud of reparaties aan de Sint-Maartenskerk. Zo is in 2017 een groot deel van het glas-in-lood van de ramen van onze kerk gerestaureerd en voorzien van veiligheidsglas.En in 2018 is een bijdrage geleverd aan de renovatie van het orgel in de kerk.

Het bestuur van de stichting bestaat uit 4 vaste leden. Naast dit bestuur is een grote groep vrijwilligers actief die ieder jaar de zomermarkt mogelijk maken in organisatie en uitvoering.

Indien u zich als vrijwilliger wilt melden voor bestuur of als medewerk(st)er laat het dan weten.

Voor al uw vragen, mededelingen enz. kunt u te allen tijde contact opnemen met G. Gotink (tel. 0344-692291) of via zomermarktmaurik@gmail.com.

Opslag voor de rommelmarkt!

De Stichting Restauratie Sint Maartenskerk, heeft voor de rommelmarkt een  opslagruimte.

Spullen voor de rommelmarkt kunnen alleen na telefonisch contact gebracht worden. U kunt bellen met Corrie van Toorn tel: 06-29377852. Van haar hoort u dan wanneer en waar u met uw spullen terecht kunt. In verband met de beperkte opslag kunnen wij geen grote meubelen meer opslaan dus geen GEEN grote kasten of bankstellen!

Ook nemen wij geen kleding aan. Deze kunt u in Lienden bij “Second Live”” brengen. Vanaf nu kunt u uw boeken afgeven bij de HUBO. Marieke Oostenbrug neemt ze graag van u in ontvangst. Wel graag in een doos of stevige tas.

Heeft u nog vragen of wilt u zich opgeven als vrijwilliger, belt u dan met: Marja Visser tel: 06-30944332