f 46Elke zondagmorgen is er, om 10:00 uur een kerkdienst in onze St. Maartenskerk.

Elke zondag komen wij bij elkaar om God te ontmoeten. Geraakt door Zijn liefde voor ons, staan we stil bij Zijn Woord, de Bijbel. Hierin vinden we kracht voor het leven van elke dag en wijst Hij ons de weg. We zingen en bidden met elkaar om onze dankbaarheid te uiten en alles wat ons bezighoudt bij Hem te brengen.

U bent hierbij natuurlijk van harte welkom. Voor het rooster van de komende diensten, klik boven in het menu op het rooster van de komen maand/maanden.

Haal- en brengservice
Wanneer u de kerkdienst bij wilt wonen, maar zelf niet mobiel genoeg bent, dan komen wij u graag halen. U hoeft alleen maar even te bellen met de diaconie. Telefoon: 0344-689 357.

Wilt u soms helpen om mensen te halen en weer thuis te brengen? Ook dan kunt u zich bij de diaconie melden. Het is dankbaar werk!

Onze kerkdiensten live of later terugkijken of luisteren
Wanneer u ziek bent, of om een andere reden niet in onze diensten kunt komen, of wanneer u een dienst later nog eens rustig terug wilt kijken, dan kunt u hiervoor terecht op de website www.kerkdienstgemist.nl. Klik op het plaatje “kerkdienstgemist.nl” aan de rechterkant om de dienst live mee te beleven of een dienst later terug te kijken.

Op de pagina van kerkdienst gemist ziet u ook een lijst met recente kerkdiensten die in de St. Maartenskerk in Maurik opgenomen zijn. Wanneer u een dienst later terug wilt horen, dan kunt u op één van de diensten klikken.

Bloemen uit de kerk
Op zondag staan er altijd bloemen in de kerk: zij vergroten de feestelijke sfeer in de zondagse dienst. Na de kerkdienst gaan deze bloemen met een groet van de gemeente naar een adres waarvan we denken dat ze daar als een teken van vreugde ervaren kunnen worden. Mocht u nu iemand weten die voor een bos bloemen uit onze gemeente in aanmerking zou kunnen komen, neem dan gerust contact op met onze scriba.

Verenigingsgebouw, Kerkplein 8Kinderoppas
Elke zondag is er oppas voor de kinderen in het Verenigingsgebouw, Kerkplein 8; voor inlichtingen kunt u contact opnemen met Thea Smits, tel. 0344-693 708. Meer informatie vindt u hier.

Tienerkerk
In ditzelfde gebouw is er, om de week, een tienerkerk voor tieners van 11 jaar en ouder. Klik hier voor meer informatie.